Končno sem našel razlog, da vse, ki še niso na Facebooku, povabim vanj! Če ne boste takoj (!) vzpostavili svoje identitete, vam jo lahko kdorkoli z lahkoto ukrade!

dolar.jpg Pravkar sem med člani Facebookove skupine v podporo Danilu Turku (uh, nikoli ne najdem umlautov na tipkovnici) našel prav zanimivo identiteto: Jožefa Jerovška. Se je desničar pri petdesetih naenkrat vrgel v spletno mreženje ter se spotoma obrnil na levo in podprl kandidata konkurenčne stranke? Ne. Bolj verjetno je nekdo hudomušno (zlonamerno?) namesto njega ustvaril njegov profil.

Očitno je, da se nekdo resno poigrava z identitetami. Med Jerovškovimi prijatelji sta na primer tudi Alojz Sok in Lojze Peterle, za katera oba sumim, da nista prava. Še posebej zanimiv je detajl, ko Jožef Lojzetu podari “zlato precedniško verigo”, nato pa o tem vsi trije prav simpatično poklepetajo:

pogovor.jpg

Kraja spletne identitete seveda ni problem od včeraj. Dogaja se v realnem življenju in seveda še bolj pogosto na spletu. Zelo zanimivo štorijo o nekogaršnji identiteti na Wikipediji mi je enkrat pravil Pirc, a se ne spomnim točno, za kaj je šlo. Mogoče se oglasi v komentarju in pove kaj več.

Predsedniška kampanja je očitno zajela tudi Facebook! Pretežno nezanimivi so mi vsi zgoraj omenjeni, a me vendarle resno zanima, kaj lahko oškodovani Jožef, Alojz in Lojze zdaj sploh storijo? Kaj lahko stori kdorkoli, ki ga na ta ali podoben način oropajo spletne identitete?!

Če je kraja identitete pognala na zelniku katerega od spletnih volilnih svetovalcev, tega neetičnega koraka vsekakor ne podpiram! Niti se mi ne zdi smešno. Takšno početje je le korak k temu, da ljudje z manj spletnimi izkušnjami še manj zaupajo spletu.

In to je korak nazaj. :(

Popularity: 36% [?]


Sorodne objave: Komu pa ti kradeš pravice?Slovar spletnih buzzwordovAplikacije prihodnosti - FOWA 0715 spletnih mest, ki so spremenila spletTudi ti si tržna znamka!Spletna mesta, ki spreminjajo svet!Cajtgajst ali kako izmeriti svetovne trende!Kako vzgojiti spletno skupnostFenomen folksonomijaPrihaja splet 2.0

Pripombe na objavo Pridi na Facebook, še preden te ukradejo!:


  1. Luka (Memo) (objavljeno 15. 10. 07 ob 22:28)

    Danes zjutraj me je na mailu čakalo povabilo s Facebooka, v katerem me Vuk Cosic z besedilom “Hej, this is our guy!” nagovarja, naj se pridružim skupini “Danilo 4 president”. Se je mar kdo poigral tudi z Vukovo identiteto? :)

  2. mitjamavsar (pripomnjeno 15. 10. 07 ob 22:35)

    Hm … Bold izjava ;) Predlagam, da kar Vuk odgovori. Gotovo ima organiziran kliping na eno od zgoraj omenjenih oseb.

  3. jaka (povedano 15. 10. 07 ob 23:03)

    dobr joke ;) za razliko od “resnih” strani določenih kandidatov na facebooku, ki so pa težko kaj več, kot slab joke

  4. Tomasz (zapisano 16. 10. 07 ob 8:27)

    “O tem, da je to resna težava, je v eni od svojih anekdot pripovedoval tudi Jaron Lanier. Zgodilo se mu je, da je moral na Wikipedii večkrat zapored popravljati napačne podatke o sebi(!). Sistem je namreč enako obravnaval njegov ‘glas’ kot glas kateregakoli drugega internavta.” Kaj je z mojo identiteto, 5.11.2006

    Si pa odprl temo (identiteta, anonimnost, zasebnost), o kateri pri meni ravnokar nastaja zapis. Ga bom polinkal, ko bo dostopen. :-)

  5. Neuromancer (povedano 16. 10. 07 ob 9:13)

    Ha ha ha, ne morem verjet :) Ampak zanimiva debata - v premislek še brief txt When Does a Social Network Become a “Publicity Network”?.

    Hillary Clinton recimo ima svoj facebook profil. Ampak dajmo se vprašat - tako kot Mitja o Jerovšku - je res mogoče verjeti, da je gospa sploh kdaj res prilezla na facebook.com in si ustvarila account? Em… Je potem sploh še mogoče govoriti o “njeni” identiteti?

    Je njen profil javen ali zaseben? Kaj pravaprav odloča o tem, saj vemo, da je facebook dokaj ‘zaprt’ sistem? Res število “prijateljev” oz. širina njene socialne mreže? Za koga je torej profil javen - za zasebno družbo? Hmm… sijajen kartezijanski poligon je tole, Descartes bi meditiral :)

    Na nek način se v bistvu še najbolj strinjam z Jako, tole je (če je!) mini hoax in kvečjemu “flop” neke PR službe, ki facebooka očitno ni imela v svojem planu. Kar pa konec koncev ni nič čudnega. Očitno itak nihče ne pričakuje, da bi Lojze Peterle, Alojz Sok in Jožef Jerovšek imeli facebook profile. Še posebej ob dejstvu, da imajo naši vrli parlamentarci na sejah pomočnike, ki jim odpirajo računalnike, hehe. Saj že uvodni stavek pove precej: “Se je desničar pri petdesetih naenkrat vrgel v spletno mreženje…” :)))

  6. Regrat (dodano 16. 10. 07 ob 9:20)

    Za začetek je to lahko tožba zaradi zlorabe slikovnega materiala (avatar). Ime resda ni in ne more biti zaščiteno, če pa se nekdo namenoma predstavlja kot nekdo drug in s tem zavaja tretjo osebo, potem mislim, da gre celo za kaznivo dejanje, ki ga po uradni dolžnosti lahko preganja policija in tožilstvo. Za oškodovanca je dovolj da zadevo najavi policiji in mu sploh ni potrebno delati civilne tožbe …
    Kako pa se bi organi v resnici odzvali je vprašanje: je dovolj dokazov …
    Verjetno bi kak dober pravnik znal veliko povedati o tej problematiki in kako jo reševati.

  7. mitjamavsar (dodano 16. 10. 07 ob 12:25)

    Okej. Pravno je zadeva jasna. Ampak …

    Kako in komu bo Lojze Peterle zdaj dokazoval, da to ni njegov profil?
    Je družba Facebook v tem primeru dolžna dajati podatke o svojih naročnikih?
    Mora Facebook neki Sloveniji dati IP-podatke o kreatorjih lažne identitete?
    Lahko Facebook tebi-nič-meni-nič ukine račun uporabnikom, za katere nekdo trdi, da so lažni?

    Kraje identitet niti bush allbighty ne zna rešiti … Nenazadnje so mu že parkrat ukradli spletno identiteto bele hiše. Gre za malce drugačen primer, a vendarle …
    http://www.whitehouse.org/ prodaja darilca.
    http://www.whitehouse.net/ je last nekih čudakov.

  8. who is the real kekec (povedano 16. 10. 07 ob 12:50)

    Ne vem, na myspace je recimo mnogo strani, ki niso uradne strani bandov ali posameznikov. Nihče se glede tega ne sekira, policy je, da lahko obstaja več strani z istim imenom. Za kakšno intervencijo mora biti najbrž resen razlog.

    Konec koncev tudi ne moremo vedeti, če je facebook profil Danila Türka res njegov, ali ga je naredil njegov fan ali od nekdo s slabimi nameni.

    Dejansko se mi zdi, da je ta ponesrečen facebook marketing čisto podcenjevanje uporabnikov interneta. Sploh v luči tega če vemo, da je “Danilo Türk” moral dodati/odobriti “Jerovška” za prijatelja.

    Dvomim, da ima avtor “Jerovška” kakšen slab namen, meni se bolj zdi to satira na račun javnih oseb, nekaj podobnega kot tisti umetniki, ki so se preimenovali v JJja.

    Ne bi delal neke drame, dejstvo pa je, da se vsak posameznik odloči, ali bo poskrbel za ustrezno prezenco na netu.

  9. orc (pripomnjeno 16. 10. 07 ob 15:44)

    Satira?!

    Ce ti torej nek kreten ukrade osebno izkaznico in se z njo predstavlja, si kriv ti, ker je nisi varoval?

    Ce nekdo odpre mai tvoje.ime@yahoo.com in pise medijem lazna press sporocila s tvojim podpisom, si kriv ti, ker nimas prav vseh moznih brezplacnih mailov?

    Ali ce nekdo odpre blog in v njem bloga v tvojem imenu …

    Ce se jutri nekdo loti tebe ali tvoje firme, bo to se satira!? Dejmo no postaviti meje!

    Lp.

  10. orc (objavljeno 16. 10. 07 ob 15:55)

    kekec:
    kaj ce nekdo zavestno ne vzpostavi spletne identitete (varuje osebne podatke) ali pa je recimo ni sposoben vzpostaviti (slepi, bolni, hendikepirani)?

    Daje to vsem ostalim pravico do manipulacije?

  11. who is the real kekec (komentirano 16. 10. 07 ob 16:38)

    Za identity theft je najprej potreben še kakšen s tem povezan fraud.

    Postavimo meje, seveda. Takoj sem za. Ampak najprej primerjajmo primerljivo s primerljivim in razlikujmo različno.

  12. Neuromancer (komentirano 16. 10. 07 ob 18:37)

    Huhu, osebno izkaznica je bila ukradena? Tole pa zveni že zelo Dajana-like :)

  13. mitjamavsar (zapisano 17. 10. 07 ob 8:27)

    “Za identity theft je najprej potreben še kakšen s tem povezan fraud.”

    Že samo predstavljanje v javnosti pod tujim imenom je po mojem mnenju fraud, ki recimo vpliva na ugled okradene osebe.

    Sicer pa lepa vročekrvna debatica. Škoda le, ker ste tisti z najboljšimi argumenti anonimneži. So vam ukradli identiteto? :D

  14. KhoNS (komentirano 17. 10. 07 ob 12:39)

    Temu narodu manjka smisel za humor..
    Vsakdo, ki ima dovolj sivih celic, in toliko racunalniskega znanja, da uporablja facebook, se zaveda da gre za politicno stalisce oz. izpostavljanje politicnih problematik z noto humorja. Tisti, ki ne bi bili sposobni tega dojeti, niti ne uporabljajo facebooka, saj imajo bolj malo stika z internetom (vecinoma za iskanje poslovnih informacij) in jih to ne zanima.

    Naj vas, preganjalce in zatiralce takelih digitalnih kriminalcev in identitetnih prevarantov, vprasam nekaj.. Bi audio broadcast Hribarjevih (oz. cigarsnjihkoli) imitacij, kjer ni mogoce razpoznati osebe po videzu, prav tako oznacili za krajo identitete in zakonsko preganjali nastopace?

    Evolucija je krut, a nujno potreben proces. Kdor pac stagnira in se ne prilagaja, ne prezivi oz. v casu digitalizacije izpade glup, ce ne posteka takelih domiselnih sal. Jebiga..

  15. Martin (komentirano 17. 10. 07 ob 12:51)

    Mitja, odlično si sprovociral tole debato. In dejansko gre za zelo pomembna vprašanja, za katera pa, roko na srce, pri nas – in verjetno še kje drugje - še ni neke sodne prakse.

    Vseeno mislim, da je omenjeni primer posledica ne ravno najboljše orkestracije PR oddelkov naših predsedniških kandidatov. To »idejo« so jim prodali kot dostop do urbanega in izobraženega volilca, katerega pa jasno, vsaj nekateri od njih, besno potrebujejo, če želijo zmagati na volitvah. Težava je v tem, da avtorji teh tekstov še niso slišali za subtilnost ali pa bolje rečeno realnost in s takimi aktivnostmi dejansko svojemu kandidatu bolj škodijo, kot pa koristijo. Kaj pa to pomeni na splošno za verodostojnost spleta, pa vsi dobro vemo. Morda tudi tega komentarja nisem napisal jaz. Ali pa ga je napisal kar Mitja sam. No, saj veste kaj mislim.

  16. mitjamavsar (zapisano 17. 10. 07 ob 13:14)

    Ja. Okej .. Tudi meni se je prvi trenutek vse skupaj zdelo totalno dober joke … Ampak potem sem razmislil. Facebook dojemam kot nekakšen javen imenik. In če bi v imeniku Alojzu Soku ali komurkoli drugemu napisali naslov “Kup gnoja 13″, se mi to ne zdi šala … Takoj pač pomislim, da mi ne bi bilo všeč, če se na tak način nekdo privošči mene …

    “Temu narodu manjka smisel za humor..” KhoNS, glede tega se globoko strinjam. Ampak dejstvo je, da obstaja več tipov humorja. Zelo priljubljeno med šentflorjanci je smešenje in žaljenje drugih, kritično pa primankuje kritične distance in šaljenje iz samega sebe. Sašo hribar se mi zdi smešen in se pod svoje kul šale jasno podpiše. Ta anonimka na Facebuku je po mojem mnenju preprosto retardirana.

    MARTIN: Jaz pri komunikaciji vseh wannabe predsednikov pogrešam predvsem pristnost. Danilova spletna pojavnost je drzna in obsežna, ampak žal evidentno nepristna.

    Edini, ki se je pošalil na svoj račun (iz svojega nesmejanja) je bil Mitja Gaspari. Respect, a vendar je vse skupaj še malce togo! … Ravno zaradi svoje PRISTNE nesramnosti in NEPRISTNOSTI drugih kandidatov bo verjetno Zmago Jelinčič te volitve dobil precej.

  17. who is the real kekec (objavljeno 17. 10. 07 ob 13:46)

    facebook pa imenik? malo sutra. mogoče nisi dojel koncepta facebooka. ta pa je, da lahko mnogo ljudi pod istim imenom.

    s tem si se pač postavil na nivo unih Rjev, ki verjamejo emailom z ime.priimek@gmail.com in jim pošiljajo številke kreditnih kartic.

    dejstvo je, da je treba vsako pojavljanje na spletu vzeti cum grano salis, sploh na kaksnih bolj kot ne šaljivih straneh, kot je fejsbuk.

  18. KhoNS (povedano 17. 10. 07 ob 14:46)

    Bi se strinjal s kekcom. Ce ne nimam informacij iz prve roke, (pre)poznam emaila, ni rec podprta s fotografijami in videom (to se se najbolj da exploitat), ni vecih virov, ki se sklicujejo na doticno zadevo NE VERJAMEM oz. avtomatsko sklepam na prevaro!

    Kdor na internetu deluje po principu “inocent, until proven guilty” je pac naiven - mislim, da se tega vsi zavedamo! Sem skoraj siguren, da imajo aktivni ljudje, ki nimajo pojma o pojmu in bore malo uporabljajo internet, dosti vecjo distanco do informacij pridobljenih preko interneta (seveda ne mislim zdej CISTO vsega).

    Mislim, da se marketingarji, se sploh pa kaki radikalni developerji cisto prevec radi zatekajo k originalni, utopicni ideji interneta (ki se je zaradi (pre)enostavne dostopnosti in relativno dobre anonimnosti izjalovila kmalu po njegovi kreaciji, sedanje stanje pa tudi ni prida boljse) in sanjajo o nedolznem, pravicnem in edjukativnem omrezju. Fajn je ce so reci kontrolirane v mejah normale, ampak je pa ravno car interneta v tem, da (seveda zgolj samo moje mnenje) ne bo nikoli mogel biti kontroliran s strani ljudi, ki kontrolirajo offline svet. So in bodo (dez)informacije preko offline medijev, ki jih kontrolirajo in le te se in se bodo sirile tudi po internetu. Vendar nikoli jim ne bo uspelo prepreciti piratstva, (otroske) pornografije, ilegalnih transakcij (ne govorim o ebayu ipd), zatreti informacij, ki jim ne ustrezajo, in nenazadnje kontrolirati nasih identitet/anonimnosti..

    Itak je vse skupaj samo odsev nasega kolektivnega uma - kaj raji hodi po glavi, kaj jih zanima, s cim se najvec ukvarjajo itd. pa itak dokazujejo stvari od najbolj iskanih keywordov preko porasti pornografske industrije na webu, neomejenih spiskov prevar, virusov, ad/spy/warea, exploitov in ostale malicious kode, spama pa do iskanja “sexy girls near your city” oz. realnih bejb na myspaceu oz. kateremkolidrugem social networking serviceu.. Ampak to so ze cisto druge teme :)..

  19. mitjamavsar (zapisano 17. 10. 07 ob 14:51)

    Hehe.
    Pravkar me je za prijatelja povabil Lojze Peterle :D
    In odkril sem 433 profilov z imenom “George Bush” :D

    Povsem enako kot na spletu lahko kdorkoli pristopi do tebe v realnem življenju, se obnaša kot kreten in reče, da je nekdo drug.

    Ampak dejstvo je, da vsaka zloraba v realnem svetu ali v spletu zmanjšuje vsesplošno zaupanje v svet oz. splet. In od tega nima nihče nobene koristi, še najmanj tisti, ki, kot pravi KhoNS, zatekamo k utopični ideji interneta.

    KEKEC: A morda veš, koliko medijev OSEBNO PREVERJA informacijo, ki jo dobijo v press releasu? Večinoma objavijo, kar pač dobijo v inbox in se jim zdi zanimivo. Ne bi verjel, kako hitro lahko sočna neresnica zaokroži kot frontnews.

  20. who is the real kekec (komentirano 17. 10. 07 ob 14:56)

    ja, dejansko gremo v druge teme, ampak ko v internet spustimo kontrolo smo že zelo kmalu tam nekje v mokrih sanjah telcotov, ki si želijo kontrolirati content in računati za premium pretakanje kontenta.

    je pa težko z analognezi na internetu, jaz sem ravno zadnjič jebal mater eni komercialistki, ker se pač z ime.priimek@gmail.com ne sprejema naročil, če ne gre za nek od nekdaj vzpostavljen poslovni odnos.

    sem že zgoraj hotel omeniti, kakšen je najboljsi način boja proti takšnimle (sicer na kilometer razvidnim )prankom na internetsih. poskrbiš za svojo prezenco, ki bo jasno dajala vedeti, da je to tvoja uradna prezenca. če si javna oseba, potem lahko razmišljaš o tem. nekemu nepomembnemu anonimusu pač ni potrebno o tem razmišljati, ker ga nihče ne bo sprankal, pa tudi identitete mu ne bo nihče ukradel, če ne hrpe podatkov o sebi širil v internetse.

    pa seveda: preden gremo v ideje o kontroli, regulaciji in podobnem b’shitu se še nekaj vprašajmo? kdo ima pendrek na internetu? ali ga sploh kdo ima?? za kakršnokoli regulacijo v končni fazi rabiš policaja s pendrekom, ki jo fizično uresniči. a to na internetu obstaja? če mene vprašate ne in hvalabogu tudi nikdar ne bo.

  21. who is the real kekec (pripomnjeno 17. 10. 07 ob 15:00)

    mm, to vem, da jih ne preverjajo. preverjajo pa, ali so prišle po nekem približno ustaljenem kanalu, ki je vreden zaupanja. skratka, preverijo, ali so prišle od pravega vira ali od nnja, ki se malo heca…

    če pa padejo na tak prank - pa seveda zelo slabo za njihovo kredibilnost.

  22. Neuromancer (objavljeno 17. 10. 07 ob 15:06)

    “Pravkar me je za prijatelja povabil Lojze Peterle :D
    In odkril sem 433 profilov z imenom “George Bush” :D”

    Evo, pa si odkril Ameriko :)

    “A morda veš, koliko medijev OSEBNO PREVERJA informacijo, ki jo dobijo v press releasu? Večinoma objavijo, kar pač dobijo v inbox in se jim zdi zanimivo. Ne bi verjel, kako hitro lahko sočna neresnica zaokroži kot frontnews.”

    S takimi mediji operira Joey Skaggs in podobni. Če ne preverjajo informacij, potem so pač na enakem nivoju kot… recimo blogerji.

  23. mitjamavsar (objavljeno 17. 10. 07 ob 15:18)

    Ja. Odkril sem ameriko :D

    Verjamem, da je to trenutna realnost, a ne maram sveta, kjer se vsi na ulici držijo za svoje denarnice in vsako ključavnico živčno petkrat preverijo. Če bomo samo zamahnili z roko: \’eh itak ne morš nobenmu zaupat\’, bo nezaupanja vrednih zadev kar naenkrat vse več.

    Dobra stvar tegale fejsbuk pranka je verjetno to, da opozarja na pranke na webu. Kot opozarja Skaggs na nekritičnost klasičnih medijev …

    Ampak podobna zadeva kraje identite je recimo fishing kakšnih bančnih strani. Jest bi verjetno na kilometer opazil razliko med urljema klik.nlb.si in klik.nlb-si.si … manj izkušen uporabnik, ali le en procent njih, pa bi vzel zadevo resno in bi nasrkal … Phishing, spam in fejsbuk kraje identitet .. Vse mečem v isti koš, ker zmanjšuje ugled internetu in mu dela škodo! Meni in tebi in še komu je bilo pri teh fejsbuk karakterjih na kilometer jasno, da gre za prank, marsikomu ni … In le-te je treba zaščitit, ker so potem, ko se jim kaj zgodi, tako zelo strašno glasni, da je web brezvezna stvar.

    Ja! Na webu je ogromno smeti, ampak to še ne pomeni, da ne rabimo smetnjakov!!

  24. who is the real kekec (povedano 17. 10. 07 ob 15:47)

    jah, fajn bi blo, če bi se dal to zrihtat. ampak žal se ne da drugače, kot z izobrazevanjem folka. to pa kdaj tudi nekaj malega stane.

  25. who is the real kekec (povedano 18. 10. 07 ob 8:29)

    heh, ja, lahko da je mnogo smeti, kar še ne pomeni, da se da te smeti na lahko pospraviti.

    meni se zdi, da s pospravljanjem teh smeti pospraviš mnogo preveč uporabnega, tako da je k takim idejam potrebno pristopati z ogromno skepse.

  26. who is the real kekec (pripomnjeno 18. 10. 07 ob 8:29)

    Sorry, but your comment has been flagged by the spam filter running on this blog: this might be an error, in which case all apologies. Your comment will be presented to the blog admin who will be able to restore it immediately.
    You may want to contact the blog admin via e-mail to notify him.

    LOL

  27. smrtno resno (dodano 18. 10. 07 ob 8:35)

    heh, nekdo je osjetljiv pa blokira komentarje.

    ne vem, zakaj še vedno opletaš s krajo identitete, ne gre stopiti en korak nazaj??? smo pač r al kako?

    hotel sem samo povedati, da s pospravljanjem v smetnjake izvržemo še marsikaj drugega, zato so take ideje bolj kot ne utopizem

    dejansko je edini ukrep proti takim stvarem izobrazenost uporabnikov, šolanje je pa občasno tudi precej drago :D

  28. kekec taprav (zapisano 18. 10. 07 ob 18:34)

    internet ni sam po sebi neka blazno varna zadeva, je prej precejšnja dzungla, kar ima svoje dobre in tudi svoje slabe strani.

    na žalost internet ne prenese neke cenzure, zascit, ipd b’shitta, ker s tem z lahkoto vrzemo v smeti še kaj drugega, dobrega.

    edina rešitev je izobrazba uporabnikov, šola pa dostikrat tudi stane.

    pozabim net/web romantiko, smo v letu 2007 in vzemimo web tak kot je - poln dobrih strani, obenem pa tudi poln nigerjskih skemov in reklam za viagro.

  29. Neuromancer (komentirano 18. 10. 07 ob 19:19)

    hm… lastnik strani ima seveda vso pravico, da ureja vsebino na njej, ampak močno dvomim, da je brisanje komentarjev (in s tem odvzem konteksta nekaterim preostalim komentarjem) korak naprej.

    Tole je zdaj sijajen primer, kakšnega weba mnogi nočemo. Fakit…

  30. mitjamavsar (objavljeno 18. 10. 07 ob 22:21)

    NIKOLI NE MODERIRAM KOMENTARJEV, RAZEN ČE SO NESMISELNE ENOVRSTIČNICE. Tokrat sploh prvič resno posegam. Pravkar sem zbrisal par komentarjev, ki so skrenili z debate in začeli debatirat o tem, kakšen kreten sem, ker da moderiram poste. Ampak res!!! se zavedam, kako zelo ubijemo internet, če ga kakorkoli moderiramo.

    Situacijo je povzročil spam filter Akismet .. Vse komentarje avtorja Whos the real kekec sem našel v spam filtru. Sumim, da so bili kekčevi komentarji zaznani kot spam takoj, ko je omenil modro tabletko za moške težave (namenoma ne omenjam besede, a se začne na v).

    Komentarje sem odobril in debata je spet celovita, kot je prav.

  31. kekec taprav (dodano 18. 10. 07 ob 22:26)

    okej, vrei je.
    ni bla viagra kriva, ta je šla danes lepo skozi.

  32. mitjamavsar (objavljeno 18. 10. 07 ob 22:27)

    :D seveda je šla skozi. Zdaj ne boš več nikoli spamer na tem blogu.

    Žalostno, da brez obvladovanja spamerjev s spam filtrom ta debata ne bi bila mogoča! Utopila bi se v spamu.

    Z uporabo semantičnih metod se bodo spam roboti počasi naučili razmišljati in pisati kot človek. Kaj potem? Noben filter ne bo pomagal … PRIMER UPORABE: V oglasih oglaševalci radi uporabijo doktorja v beli obleki, za večjo kredibilnost. Semantični robot bo v tisočinki predelal tisoč člankov neke pomembne osebe, se naučil razmišljati in pisati kot ta pomembna oseba … in lepo kontekstno debatiral po tisočih blogih, fejsbukih … Rahlo pristranski seveda. Kraja identitete 3.0 …

  33. Neuromancer (zapisano 18. 10. 07 ob 22:54)

    alles klar, no offense :)

  34. kekec taprav (komentirano 19. 10. 07 ob 0:21)

    sej smo skrenuli čist, ampak če bojo semantični spam boti, bodo tudi semantični akismeti ;)

  35. mitjamavsar (komentirano 19. 10. 07 ob 0:26)

    Da nadaljujem teorijo zarote, ki jo je omenil martin nekje zgoraj:

    Kaj pa če je vse razen tvojih izjav sproduciral semantični bot?

  36. kekec taprav (pripomnjeno 20. 10. 07 ob 23:20)

    ja dobro zanj al kwa??

  37. mitjamavsar (objavljeno 26. 10. 07 ob 12:13)

    O tem piše tudi Daniel:

    http://marketfederation.com/index.php/2007/10/25/facebook-is-a-paradise-for-internet-criminals/

  38. Urbanapodgana (komentirano 29. 10. 07 ob 19:38)

    Simpatična debata, moram nujno vskočiti :)

    Torej, ime + priimek sama po sebi nista osebni podatek, saj je na svetu lahko xy število Janezev Janš (kot nazorno priča nedavni umetniški projekt Grassi-Hrvatin-Kariž), postaneta pa osebni podatek, ko jima pritaknemo fotografijo. Vsi pa znamo v en glas zdrdrati, da je zloraba osebnih podatkov - kaj že? - tako je, NELEGALNA.

    Torej, če se naš Lojzek nekega lepega dne spomni, da mu je zmanjkalo par evrov za jahtico, lahko malce pobrska po Facebooku, vloži tožbico ali dve in hop - na sodni poziv bi Facebook verjetno moral izročiti kakšen podatek ali dva (odvisno od tega kaj piše v disclamerju).

    Spet lahko v en glas zavriskamo “ampak Slovenija vendar nima te sodne prakse”, a vse to je le vprašanje časa.

    Mimogrede: seveda je Lojzetov profil delo njegovih PR-ovcev, ki ne štekajo, da bi to čisto lepo funkcioniralo, če bi odprli kakšno grupo za pogovor in ljudi pustili, da sami vabijo Lojzka za prijatelja, ne pa da ta vabi njih, kar je res neokusno (velja za vse kandidate).

    Na Facebooku sem si profil ustvarila zato, ker se mi zdi v primerjavi z MySpaceom izjemno clean in decent (jebiga, sem pač ena od tistih internet naivnežev). Če bom srečevala junk, bom profil pač ukinila.

  39. vuk (komentirano 7. 11. 07 ob 12:07)

    Uh,
    najprej opravičilo za pozno vključevanje. Martin (oglasevanje.com) mi je ravno poslal link na ta post, ki zadeva spletno volilno kampanjo, ki jo vodim.
    Najprej serious izjava: no way, da bi jaz ali kdo v štabu ali kdorkoli od ljudi iz “krogov blizkih …” proizvedel in vodil očitno fake profile kot so Tito, Peterle, Jerovšek in podobni. Če kdo od bralcev v tem nerodnem disclaimerju zagleda luknjo naj mi pove in se bom še bolj decidirano ogradil. OK?
    Kar pa zadeva problematiko identity theft ter Facebooka nasploh priporočam blog Freda Stutzmana http://chimprawk.blogspot.com/ .
    Moja sreča pri tej kampanji je, da delam za kandidata, ki je prodekan Pravne fakultete in ni niti malo naiven glede pravnih vidikov spletnega komuniciranja. Zato je naša uporaba cc licence toliko bolj tehtna. (konec marketing pluga)
    ajd
    v

  40. mitjamavsar (povedano 7. 11. 07 ob 15:24)

    Tretjino procenta, ki jo je dobil pred tretjeuvrščenim, je g. Danilo dobil (tudi) na vebu. Morda je malce dobil zaradi nasmeha, morda zaradi kravate, morda pa recimo zaradi stališča do jelinčiča …

    kumulativa vsega tega je pač prevesila v zmago. In del te kumulative je tudi veb.

  41. Internet brez anonimnosti | Tomasz (komentirano 12. 11. 07 ob 11:55)

    […] privzemanje drugih identitet in s tem tudi možnost kraje identitete drugega, o čemer se je pred kratkim v zapisu Pridi na Facebook, še preden te ukradejo! razpisal Mitja […]

  42. jaka (komentirano 13. 11. 07 ob 1:44)

    Ma ja, tretjino procenta na internetu, ne me basat. Mislim, da smo volilci gospoda Türka, ki smo uporabniki interneta in socialnih omrežij dovolj pametni, da nam takšni ceneni triki, ki jih prodajajo razni PRovci ne vplivajo kaj dosti na našo izbiro.

  43. Roman (zapisano 28. 11. 07 ob 23:50)

    Mislim, da datumi komentarjev govorijo sami za sebe. Vuk očitno še ni ugotovil, da pod vodenje spletne predsedniške kampanje sodi tudi analiza web klipinga. Še več, tega kot veliki “ideolog neta” ne dela niti za sebe! Še dobro, da ga prijatelji mesec dni potem, ko je post že objavljen, opozorijo nanj.

  44. jaka (povedano 29. 11. 07 ob 16:42)

    LMAO!

    danes sem pa po mailu dobil tole http://www.myspace.com/janezjansa

  45. Yazupynz (pripomnjeno 1. 7. 08 ob 23:15)

    Gloomy tales hawaii cheap price la cantera hotel 687864

  46. Btqquevv (objavljeno 2. 7. 08 ob 0:54)

    very best job search london cheapest hotels =-]]]

  47. Enapcpsb (objavljeno 2. 7. 08 ob 1:19)

    Very Good Site in birmingham uk cheap hotels in

    =-)

  48. Sjpwwrrl (zapisano 2. 7. 08 ob 3:24)

    this post is fantastic georgia decatur illinois cheap hotel supi




Želim se prijaviti na Mitjev RSS ...
Zanima me, kaj je RSS ...

domov   RSS